ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ محيا 

با ياد حق - من ماندم اين معادله به اين آساني چرا بايد گره بخورد. اگر مشاعي احمدي نژاد را دوست دارد پس براي دور شدن از تهمت و افترا از مقام دنيايي استعفا دهد تا اين همه خدمات دکتر احمدي نژاد را بر باد ندهدو اين همه خانواده شهدا و مردم حزب الله را ذليل و خوار نکند. نتيجه: مشايي ارزشي براي خود و مقام و آن همه خدمات رئيس جمهور دکتر احمدي نژاد قائل نيست و به دنبال اهداف خود است.

اگر دکتر احمدي نژاد مشايي را فردي شايسته مي داند که بايد در دولت باشد و اگر برود همه فيض از دولت برود و اين فرد را به دعاي همه 30 ميليون ملت خدادوست و قهرمانپرور و شهيد داده در دولت ترجيح مي دهد و اين طور به خاطر او حاضر است با ملت و رهبري مقابله کند؟ نتيجه: ا اگر مشايي فردي با تقوا است و در هدايت دولت تاثير مستقيم دارد تقوا پيشه کند و کنار رود و دورا دور دولت را مستفيظ کند.

حال شما هرچه مي خواهيد بگوييد آقاي مشايي و رحيمي و ... عاملان اصلاح طلبان در دولت آقاي احمدي نژاد هستند و از آنجا که بسيار موذي و ذينفع هستند تا رسيدن به منظور نهايي که همان نابود کردن دکتر است از پاي نخواهند نشست و کنار نخواهند رفت. دعا مي کنيم آقاي احمدي نژاد از اين دام بتواند خود را برهاند و مردم را بيش از اين در مقابل دشمن خوار نکنند.